Als Klanten en Na Verkoop Manager ben je een expert in klantrelaties en de processen die nodig zijn om deze relatie te beheren. Je stuurt de teams Klanten Service en Na Verkoop aan, evenals de externe dienstverleners in ondersteuning.
· Organiseren en optimaliseren van communicatiestromen met onze klanten: website, contactpagina, FAQ, callcenter… in een omnichanel context
· Zorgen voor de toegankelijkheid, vloeibaarheid en relevantie van de informatie die aan onze klanten wordt gecommuniceerd
· Ontwerpen en opvolgen van de performance-indicatoren, analyseer de resultaten en initieer actieplannen met de verschillende afdelingen van het bedrijf
· Heeft een bachelor- of masterdiploma, OF heeft zodanige ervaring dat professionele achtergrond en loopbaan de academische opleiding grotendeels vervangen
· Ervaring heeft binnen Maxeda DIY is een pré
· Beschikt over leidinggevende ervaring en enthousiasme
· Blinkt uit in communicatie
· Wordt gedreven door de “Make it easy” filosofie voor klanten & medewerkers
· Is objectief / oplossingsgericht / resultaatgericht
· Heeft een capaciteit voor integratie in een matrixoperatie
· Werkt gestructureerd en georganiseerd
· Tweetalig Nederlands / Frans. Engels is een troef
· Vaardig in MS Office en SAP en in staat om snel nieuwe technologieën te assimileren
Master / Bachelor of uitgebreide gelijkwaardige ervaring
Nederlands Frans Engels
Voltijds
Aantal dagen per week: 5
Aantal uren per week: 36