Maxeda, met haar merken Brico en Brico Planit (België) en Praxis (Nederland), heeft meer dan 400 fysieke winkels in de Benelux en groeit snel in de uitdagende moderne retail omgeving. Digital is het speerpunt voor de komende jaren en zeer belangrijk voor de strategie van het bedrijf. Je wordt onderdeel van het E-commerce/CRM multi-disciplinair scrum team in het Brusselse HQ, waarbij je nauw samenwerkt met andere teams in Amsterdam en Kiev.
Samen met de collega's in de andere Digital teams help je Maxeda om een uitstekende omnichannel propositie te creëren door innovatie te versnellen. Een van de belangrijkste aandachtsgebieden is de integratie van de fysieke en digitale wereld. Met onze mantra 'make it easy' willen we onze klanten in staat stellen om alle doe-het-zelf producten die ze nodig hebben gemakkelijk te vinden en te kopen, ongeacht waar ze zijn (in de winkel of online).
Je krijgt de kans om jezelf te ontwikkelen tot een senior positie binnen het team omdat je 1 op 1 wordt gecoacht en opgeleid door de beste consultants binnen het Brusselse hoofdkantoor.
Als je het goed doet, is er veel vrijheid voor zelfinitiatief. Met een pro-actieve mindset en een Agile mentaliteit kun je jezelf onderscheiden binnen de organisatie. We houden van mensen met een can-do mentaliteit die groot denken om de grootste footprint binnen en buiten de organisatie te realiseren.
Wat we zoeken:
Zelfstarter, pro-actieve persoonlijkheid
Minimaal 3 tot 5 jaar ontwikkelervaring (backend/integratie gericht)
Expert Java en NodeJS vaardigheden
Ervaring met werken volgens een event driven, microservices architectuur (DDD)
Ervaring met CI/CD, DevOps, Docker
Ervaring met Agile/Scrum
Test automatisering (JUnit, Jest)
Engels en Frans en/of Nederlands met een minimaal niveau B2
Goed om te hebben:
Cloud ervaring op AWS (ECS, SNS, SQS, Event Bridge, Lambdas) of Google Cloud (BigQuery, Dataprep)
Ervaring in CRM of E-commerce domein
Ervaring met Hybris (SAP Commerce) of Selligent (Marketing Cloud)
Ervaring in andere programmeertalen (bv. Ruby, Python)
Ervaring met Google Marketing Platform (GA, GTM, Optimize, Data Studio)
Kennis van APM-oplossingen (bijv. SignalFx)
Vaardig in andere talen (Nederlands, Frans, Russisch)
Hogeschool richting IT
Nederlands Frans Engels
Uitstekende balans tussen werk en privé
Mogelijkheid tot thuiswerken voor 2 dagen per week
20 vakantiedagen + 6 ADV dagen
Marktconform salaris + andere arbeidsvoorwaarden
Voltijds
Aantal dagen per week: 5
Aantal uren per week: 36