Terug

JobaanbiedingMarketplace Specialist

Algemene Missie

Verdeeld over drie landen werken ruim 7.000 medewerkers voor de Maxeda DIY Group. We hebben 339 winkels en ontvangen wekelijks meer dan anderhalf miljoen klanten. Bij Maxeda maken onze medewerkers het verschil, waardoor onze gewaardeerde klanten centraal staan. De doe-het-zelvers. Dat maken vinden wij bijzonder. Of je iets repareert of iets nieuws creëert; wat je zelf hebt gemaakt geeft doorgaans voldoening. Wij zijn ervan overtuigd dat iedereen kan maken. Wij doen ons best om onze klanten te helpen met tips en deskundig advies. Zodat klanten tot iets komen waar ze blij mee zijn, omdat ze het zelf hebben gemaakt. En uiteindelijk weer terugkomen bij ons. En bij jou. Zo bouwen we samen aan een succesvolle en duurzame toekomst.

Je maakt deel uit van het Maxeda DIY Group Marketplace team en werkt intensief samen met de Business Developers, mede Marketplace Partner specialist en Account Managers.

De afdeling Marketplace van Maxeda werd een jaar geleden opgericht en is sindsdien voortdurend uitgebreid. De leden van dit team zijn verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het platform zelf: beleid, leveranciers, monitoring, producten, etc.

Wil je jouw commerciële talenten benutten en de wereld van Marketplace (verder) leren kennen? Ben je ondernemend, communicatief vaardig en service gericht? Dan zou deze vacature goed bij je kunnen passen!


Beschrijving

Als Marketplace support specialist draag je zorg over het opstarten van verkooppartners. Je wijst verkooppartners erop de content richtlijnen te volgen en de aanbiedingen voor producten goed in te richten. Je weet de belangrijkste spelers te voeden met inzichten zoals het specificeren van de juiste zoektermen voor hun productcategorieën en overige verkoop inzichten voor een succesvolle opstart. De Business Developer is eindverantwoordelijk voor de rekrutering en het opstartproces, jij ondersteunt de business developer om nieuwe partners het maximale uit onze Marketplace te kunnen halen. Na de opstart help je de verkooppartner in het valideren van zijn aanvullende producten en het opvoeden in servicegericht zijn. Verkooppartners waarderen deskundig, proactief en enthousiaste ondersteuning.

Jouw takenpakket bestaat uit:

  • trainen verkooppartners in ons Mirakl marketplace systeem;
  • valideren van producten (beoordelen en goedkeuren);
  • begeleiden van verkooppartners in het optimaliseren van content.


Vaardigheden

Je hebt 2+ jaar werkervaring binnen de e-commerce of online marketing.

Je gebruikt Google Analytics en SEO.

Je hebt ervaring in de DIY sector.

Je hebt ervaring aan verkooppartner zijde.

Je bent ondernemend, gedreven, enthousiast, resultaatgericht en goed georganiseerd.

Je beheerst de Nederlandse, Franse en Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk.

Je hebt oog voor detail en een positief-kritische houding.

Je communiceert makkelijk en bent open en attent.


Opleidingsniveau

Je beschikt over een Bachelor, bij voorkeur een bedrijfskundige of communicatie opleiding


Talen

Nederlands Frans Engels


Takenpakket

De functie van Marketplace support specialist bieden we voor 36 uur per week aan. Je komt in een internationale organisatie met een informeel karakter te werken. Persoonlijke ontwikkeling, doorgroeien en een stuk coaching vinden wij belangrijk. Onze Maxeda Academy zal jou hierin helpen. Hybride werken is ook mogelijk, waarbij je de vrijheid krijgt om zelf vorm en invulling aan je werkweek te geven (bijvoorbeeld door deels op kantoor, thuis of op andere locaties te werken)

En verder bieden wij:

  • Een bruto maandsalaris van € 3.200,- tot € 3.700,- op basis van 36 uur;
  • 20 vakantiedagen op jaarbasis; 6 ADV dagen
  • Een thuiswerk- en reiskostenvergoeding;
  • Een groepsverzekering;
  • ...


Voltijds
Aantal dagen per week: 5
Aantal uren per week: 36


Hoofdzetel

solliciteren voor deze functie

Vind een job

Volg ons op sociale media