Terug

JobaanbiedingProject Manager Assortment

Algemene Missie

Meer dan 7.000 medewerkers werken verdeeld over drie landen voor de Maxeda DIY Group. We hebben 339 winkels en ontvangen wekelijks meer dan anderhalf miljoen klanten. Bij Maxeda maken onze medewerkers het verschil, waarbij onze gewaardeerde klanten centraal staan, vooral de doe-het-zelvers, ofwel 'makers'. Wij geloven dat iedereen iets kan maken, of het nu reparaties zijn of nieuwe creaties. Zelfgemaakte projecten geven vaak voldoening, en we streven ernaar onze klanten te helpen met tips en deskundig advies, zodat ze blij zijn met wat ze zelf hebben gemaakt en graag terugkomen. Samen bouwen we aan een succesvolle en duurzame toekomst.

De afdeling ‘Project Management’ van Maxeda is verantwoordelijk voor het projectbeheer van alle Assortimentsactiviteiten binnen Maxeda. Daarnaast is het team verantwoordelijk voor de ontwikkeling, het onderhoud en de optimalisatie van alle tools en procesbeheer van de projecten.

Deze afdeling maakt integraal deel uit van het Assortimentsteam dat instaat voor de implementatie van het beste DIY-assortiment voor de Benelux klanten alsook de beste prijs en kwaliteit.


Beschrijving

Als projectmanager ben je verantwoordelijk voor het monitoren van de assortimentsherzieningen voor de winkelketens van Maxeda (Praxis, Brico en Plan-it). Je draagt bij aan de uitvoering, monitoring en communicatie van de jaarplanning met daarin alle wijzigingen in het assortiment.

Hierbij werk je nauw samen met het management van de inkoopafdeling, supply chain en operations. In dit proces zorg je ervoor dat de inkoopprocedures worden gevolgd en dat de betrokken teams over de juiste tools beschikken en gebruiken.

Je plant, leidt, volgt op en rapporteert vergaderingen in alle fasen van de assortimentsherzieningsprojecten waarvoor je verantwoordelijk bent, tot aan de evaluatie na de introductie.

Je coördineert de teamleden die betrokken zijn en bewaakt en wijzigt indien nodig de tijdlijnen voor de verschillende fasen. Je doel is om ervoor te zorgen dat het oorspronkelijke introductieschema wordt nageleefd en dat operationele uitmuntendheid wordt gegarandeerd tijdens de uitvoering van de projecten.

Onder coördinatie van de Project & Merchandising Support Manager neem je deel aan de voortdurende verbetering en actualisering van de huidige procedures om de goede werking en duurzaamheid ervan te garanderen.


Vaardigheden

  • Je hebt ervaring in projectmanagement, bij voorkeur in de retailsector.
  • Je bent ondernemend, resultaatgericht en goed georganiseerd.
  • Je beheerst de Nederlandse, Franse en Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk
  • Je hebt oog voor detail en een positief-kritische houding. Deze competenties en vaardigheden helpen je om meerdere projecten te leiden of te ondersteunen.
  • Je communiceert makkelijk en bent open en attent
  • Motiverend, jij bent de drijvende kracht achter de processen die er plaatsvinden


Opleidingsniveau

Min Bachelor Niveau


Talen

Nederlands Frans Engels


Takenpakket

Het betreft een fulltime functie van 36 uur per week. Je komt te werken in een internationale organisatie met een informele cultuur. Wij hechten veel waarde aan persoonlijke ontwikkeling, groeimogelijkheden en bieden coaching aan. Onze Maxeda Academy ondersteunt hierin. Hybride werken is mogelijk, waarbij je de vrijheid krijgt om je werkweek zelf vorm te geven, bijvoorbeeld door deels op kantoor, thuis of op andere locaties te werken.

Daarnaast bieden wij:

  • Een leasewagen.
  • Een laptop en telefoon.
  • Een thuiswerkvergoeding.
  • Een hybride werkplek, waarbij je zowel op ons hoofdkantoor in Amsterdam of Brussel als vanuit huis kunt werken.


Voltijds
Aantal dagen per week: 5
Aantal uren per week: 36


Hoofdzetel

solliciteren voor deze functie

Vind een job

Volg ons op sociale media