Terug

JobaanbiedingCMS Officer

Algemene Missie

Je komt terecht op de marketingafdeling in het team van digital marketeers. Samen met hen zorg je ervoor dat onze promoties en content zo goed mogelijk vertaald worden over onze digitale touchpoints heen: onze nieuwsbrieven, website, app en social media kanalen. Daarnaast word je meegenomen in de verschillende projecten en operationele processen.


Beschrijving

  • Creëren, redigeren, proeflezen van diverse inhoud op ons platform, van webpagina tot banners

  • Beheer en organiseer de architectuur van de website

  • Word de ambassadeur van Brico en help om de beste CDJ te leveren

  • Volg de digitale en consumententrends. (DIY, Energie, Groen, ...)

  • Help bij het ontwikkelen en identificeren van nieuwe mogelijkheden om te groeien

  • Leid de content creators & beheer de content planning

  • Formuleren van een cross-platform content strategie

  • Brainstormen met teamleden om nieuwe ideeën te ontwikkelen en onze marketingcampagnes te verbeteren

  • Volg web analytics om de content engagement levels vast te stellen en de verkoop online en in de winkel te verhogen.

  • Het beheren van de specificaties die ontwikkelaars moeten volgen om het nieuwe CMS te creëren

  • Recycle eerdere initiatieven & content om de beste ROI te bereiken

  • Coördineren van de verschillende teams die verantwoordelijk zijn voor Funnel optimalisatie, cross selling, PIM en search optimalisatie

  • Coördinatie met CM, Email specialisten, CRM team om ervoor te zorgen dat alle communicatie een juiste bestemming heeft op onze website.

  • Managen van copywriters en bureaus

  • Je blijft up to date met de beste SEO technische praktijk


Vaardigheden

Je bent proactief & leergierig om steeds bij te leren

Je hebt 4+ jaar ervaring in digitale marketing in B2C

Je kent SEO best practices

Je bent vastberaden om dingen gedaan te krijgen

Je bent georganiseerd en detail georiënteerd

Je weet wat CMS en SMM betekenen en vindt het leuk om je dag daarin door te brengen.

Je hebt goede interpersoonlijke en beïnvloedingsvaardigheden

Je mixt van nature copywriting met design vaardigheden

Je kent de verschillen tussen synoniemen, samengestelde woorden & stopwoorden

Idealiter spreek je vloeiend Frans/Nederlands en Engels

++Wat helpt u om bovenaan de lijst te staan++

Je hebt een GA-certificaat

Je bent zeer computervaardig.

Je hebt enige vaardigheden in Adobe CC (PS & co) of iets vergelijkbaars.

Je bent proactief en je bent niet bang om de pure spelers uit te dagen

Ervaring met Marketplace is een voordeel


Opleidingsniveau

Je hebt minstens een bachelordiploma


Talen

Nederlands Frans Engels


Voltijds
Aantal dagen per week: 5
Aantal uren per week: 36


Hoofdzetel

solliciteren voor deze functie

Vind een job

Volg ons op sociale media