Samen met de ‘Product Manager’, is hij de vertegenwoordiger van een aantal subfamilies voor alle formats, zowel intern als extern, zowel in de winkels als online. Hij is verantwoordelijk voor het ‘tradingproces’, voor kleine ‘range reviews’; hij werkt samen met de ‘Product Manager’ op strategische ‘range reviews’. Hij is het aanspreekpunt, intern en extern, voor de belanghebbende partijen. Uiteindelijk doel is een categorie tot stand te brengen die stevig en winstgevend is
‘Trading Process’
‘Range Reviews’
De rol is verantwoordelijk voor kleine ‘range reviews’; hij ondersteunt de ‘Product Manager’ bij strategische ‘range reviews’, hij coördineert het proces van ‘range review‘ en optimaliseert de definitie van het assortiment samen met de ‘Product Manager’.
Hij analyseert de resultaten van de kleine assortimenten en voert ad hoc-analyses uit, op vraag van de ‘Product Manager’.
Hij stelt assortimenten van producten voor, samen met updates aan de hand van analyses, met inbegrip van de prijsbepaling.
Hij stelt kleine ‘range reviews’ voor op de RRM en AAM en verdedigt ze.
Hij beheert het volledige dossier van kleine ‘range reviews’ (motivatie, impact op de voorraad, impact op de capex/opex, jaarlijkse
Updates enzovoorts).
Hij ondersteunt de ‘Product Manager’ bij strategische ‘range reviews’.
Hij coördineert het proces van ‘range review’ samen met de ‘Product Data Specialist’, ‘Merchandising’, ‘Supply Chain’ en het ‘Project Team’.
Hij is verantwoordelijk voor het leverancierbeheer voor specifieke subcategorieën en ondersteunt de ‘Product Manager’ bij de overige leveranciers.
Hij lost specifieke vragen/problemen op van de winkels die het ‘Store Supply Team’ niet behandelt.
Overige
Hij is de contactpersoon voor de productcategorie voor interne en externe belanghebbende partijen voor alle formats.
Hij zorgt voor de follow-up en de communicatie (mail, telefoon, intranet) van alle problemen en opportuniteiten aangaande de specifieke productcategorie.
Hij ondersteunt de activiteiten aangaande prijsbepaling en is de contactpersoon voor het ‘Pricing Team’.
Beheert prijsgeschillen (ZPVS3).
Werkt met de ‘Product Manager’ samen op andere relevante onderwerpen.
Ondersteunt de ‘PM’ bij de analyse van de resultaten (extract BW)
· beroepservaring in een commerciële (ondersteunende) rol.
· Beroepservaring in een complexe organisatie. Kleinhandel is een plus.
· Uitstekende vaardigheden aangaand Microsoft office. Kennis SAP BW.
· Commerciële gedrevenheid.
· Initiatief.
· Klantgerichtheid.
· (Mondelinge) communicatievaardigheden.
· Probleemoplossende vaardigheden. Analytisch denken.
Minimum bachelor-diploma (bv economishe wetenschappen...)
Nederlands Frans Engels
Voltijds
Aantal dagen per week: 5
Aantal uren per week: 36