Terug

JobaanbiedingKassahostess / Hôtesse de Caisse

Algemene Missie

Uw functie houdt meer in dan wat de naam laat vermoeden:

Als kassier of kassierster, u

  • Verzekert een vlotte klantenstroom aan de kassa.
  • Draagt bij tot de tevredenheid van de klanten door de kwaliteit van het onthaal en service in een aangename en commerciële sfeer.
  • Naar de klanten luisteren om zo deel te nemen aan een verbetering van de prestaties (aanbod, gedrag, service).
  • Groet de klant volgens de beleefdheidsregels van toepassing.
  • Begunstigt het klantenonthaal door haar beschikbaarheid en glimlach.
  • Waakt over haar persoonlijke presentatie (propere werkkledij + badge).
  • Waakt over de kwaliteit en netheid van haar werkomgeving (kassameubels).
  • Verzekert de betrouwbaarheid van de terugname goederen.
  • Beheerst probleemloos alle technieken van het kassasysteem.
  • Verzekert de veiligheid van het geld en goederen (anti mali).
  • Kent het winkelplan (implantatie van de afdelingen).
  • Kent de lopende promoties.
  • Informeert onze klanten over onze kaarten (BDC kaart, Mijn Brico).
  • Beheert de moeilijke situaties (incidenten, ontevredenheid). Indien nodig, beroep doen op de chef kassierster, exploitatie chef of de manager
  • Neemt nota van en verdeelt de telefonische vragen, informeert, oriënteert de klant
  • Neemt deel aan de projecten van de dienst en van de winkel (voorstellen, deelname aan de vergaderingen, ...)
  • Volgens uw bekwaamheid, neemt deel aan de integratie van nieuwe collega's, aan de vorming van de collega's


Beschrijving

Bij Brico maakt u deel uit van een enthousiast team, dat u ondersteunt, stimuleert en begeleidt zodat u kunt groeien in uw job.

Wat verwachten wij van u?

  • Dat u interesse toont in uw job en dat u een positieve attitude hebt.
  • Dat u een positieve band onderhoudt met onze klanten en dat u hen aandacht schenkt.
  • Dat u uw job tot in de kleinste details wilt aanleren.
  • Dat u over een gezonde nieuwsgierigheid beschikt en dat u zich actief opstelt, dat u zelf op zoek gaat naar informatie of advies.
  • Dat uw kennis en vaardigheden in positieve zin evolueren.
  • Dat u goede contacten onderhoudt binnen het team, gebaseerd op wederzijds respect
  • Dat u open communiceert met uw chefs en met uw collega's, dat u hen op de hoogte brengt van uw resultaten en dat u regelmatig feedback vraagt

Opleidingsniveau


Vaardigheden

  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Klantgerichtheid
  • Contactvaardig zijn
  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
  • Samenwerken als hecht team
  • Creatief denken (Inventiviteit)
  • Resultaatgerichtheid
  • Leervermogen hebben
  • Regels en afspraken nakomen
  • Zelfstandig werken
  • Commercieel zijn
  • Omgaan met stress


Talen

Nederlands Frans


Takenpakket

Alle voorwaarden worden meegedeeld tijdens het sollicitatiegesprek.


Voltijds
Aantal dagen per week: 5
Aantal uren per week: 25


Zemst

solliciteren voor deze functie meer informatie over deze functie

Vind een job

Volg ons op sociale media