Terug

Afdelingsmanager

Je takenpakket

  • Je draagt bij aan de klanttevredenheid en de stijging van de verkoop met een vriendelijk onthaal, kwaliteitsvol advies en de concretisering van aankopen door de klanten.
  • Je bent verantwoordelijk voor het commerciële beheer van een afdeling van de winkel.
  • Je haalt de doelstellingen op het gebied van omzet, management, voorraad en personeelskosten.
  • Je staat in de voor de dagelijkse follow-up en coaching van een groep medewerkers.
  • Je coördineert het beheer van de producten en de klantenservice.
  • Je motiveert je medewerkers om de klanten een aangenaam, proactief en professioneel onthaal te bieden.
  • Je organiseert de planning van je teams optimaal, je waakt over de tevredenheid van je medewerkers en je onderneemt het nodige voor hun persoonlijke ontwikkeling.
  • Je helpt de winkelmanager met zijn commerciële taken en vervangt hem tijdens zijn afwezigheden.

Je profiel

Meer weten over de job?
Bekijk dan deze video.

We zoeken naar deze kwaliteiten

Je behaalde een diploma secundair onderwijs of een graduaat, of je kunt aantonen dat je succesvolle ervaring hebt opgedaan in een gelijkaardige functie.
Je hebt kennis over of een zekere interesse voor verschillende aspecten van het doe-het-zelven: loodgieterij, elektriciteit, hout en bouwen, tuin en decoratie.
Je bent resultaatgericht en streeft naar efficiëntie.
Je bent commercieel ingesteld en een organisatietalent en je hebt oog voor klanttevredenheid.
Je werkt graag in teamverband en communiceert vlot.
Je bent positief en enthousiast en luistert naar je teams.
Je kunt werken met Word en Excel.
Je bent tweetalig FR/NL (regio Brussel).

onze laatste vacatures

Vind een job

Volg ons op sociale media